دانلود Windows 8 Enterprise x86/x64 RTM - ویندوز 8 نسخه نهایی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود Windows 8 Enterprise x86/x64 RTM - ویندوز 8 نسخه نهایی
نوشته شده در دو شنبه 16 مرداد 1391
بازدید : 1068
نویسنده : امير محمدي
دانلود Windows 8 Enterprise x86/x64 RTM - ویندوز 8 نسخه نهایی

نسخه ی 32 بیتی هم اضافه گردید.

خوشحالیم جز اولین سایت هایی در جهان هستیم که نسخه نهایی ویندوز 8 را برای دانلود عموم قرار می دهیم. نسخه ای که پیش روی شما کاربران عزیز قرار دارد نسخه نهایی ویندوز 8 است که شب گذشته انتشار پیدا کرد و شامل تمامی موارد موجود در ویندوز 8 نیز می باشد. این نسخه ایمیج اصلی مایکروسافت بوده و هیچ گونه تغییری در آن ایجاد نشده است. دوستانی که در حال دانلود ویرایش N بوده اند تا 10 روز آینده لینک های آن باقی خواهد ماند.

بالاخره پس از مدت ها انتظار و طبق زمانبندی اعلام شده از سوی مایکروسافت ،‌ نسل بعدی معروف ترین سیستم عامل جهان یعنی ویندوز روز 1 آگوست به صورت رسمی به تولید انبوه رسید و در اختیار شرکت های سازنده قطعات سخت افزاری و لپ تاپ ها قرار گرفت تا سیستم های خود را با این ویندوز هماهنگ سازند. نسخه ای از ویندوز که برای تغییر دنیای سیستم عامل ها عرضه شده و از ابتدا هم مایکروسافت سرمایه گذاری فراوانی را روی

ویندوز 8

انجام داده تا با ترکیبی از تجارب قبلی و استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها بتواند از سوی ویندوزی ارائه کند که هم از لحاظ واسط گرافیکی جذاب باشد و هم از لحاظ سرعت و کارآیی بتواند از ویندوز محبوب 7 پیشی بگیرد. مایکروسافت تا حدود زیادی توانسته به این خواسته دست پیدا کند چرا که طبق آمار بلاگ MSDN نسخه های آزمایشی این ویندوز برروی 16 میلیون سیستم رایانه ای نصب شده اند در حالی که نسخه نهایی سیستم عامل جدید MAC OS X تنها 7 میلیون بار دانلود شده است. با این حساب مایکروسافت توانسته به خواسته های خود دست یابد در حالی که این آمار برای نسخه آزمایشی می باشد. از سویی برنامه نویسان و دوستداران ویندوز پس از آزمایش برروی بخش های مختلف این نسخه آن را متفاوت تر از تمامی نسخه های قبلی می دادند حتی بیشتر از تحولی که ارائه ویندوز XP بعد از چند سال ایجاد کرد.



دقت داشته باشید هنوز هیچ کرک مطمئنی برای این نسخه از ویندوز ارائه نشده است و شما میتوانید به صورت 30 روزه از آن استفاده کنید. در صورت ارائه هرگونه کرک سالم ویندوز 8 می توانید آن را از آسان دانلود دریافت کنید!

نسخه

Windows 8 Enterprise

کاملترین نسخه ویندوز 8 می باشد، شما در

اینجا

می توانید تفاوت نسخه های مختلف ویندزو 8 را دریابید.

اما اگر بخواهیم توصیفی کوتاه از ویندوز 8 داشته باشیم باید اینطور بگوئیم مایکروسافت ویندوزی آماده کرده که واسط گرافیکی بهتری نسبت به ویندوز 7 دارد و از سویی هم بواسطه بهینه سازی های انجام شده سرعت و کارآیی آن افزایش یافته در حالی که انبوهی از قابلیت های جدید و نو در آن استفاده شده است. 
طراحی واسط گرافیکی به نوعی بوده که بتوان علاوه بر کامپیوترهای شخصی ، برروی انواع تبلت ها هم نصب و اجرا شود و با معرفی تبلت مایکروسافت مطمئنا باید منتظر دنیای جدیدی از سیستم های رایانه ای باشیم. واسط گرافیکی ویندوز 8 بسیار شبیه به ویندوز 7 است با این تفاوت که گزینه هایی نظیر Start حذف شده و جای خود را به واسط Metro‌ داده است ؛ Ribbon که پیشتر در مجموعه آفیس رونمایی شده بود حالا قدم به ویندوز 8 گذشته است. حالت شیشه ای Aero ویندوز 7 حالا در نسخه RTM به صورت کامل حذف شده اما طراحی پوسته ها و رنگ ها فوق العاده محیط کار را جذاب تر کرده است. واسط گرافیکی مطمئنا می تواند تمامی کاربران را راضی کند.
ویندوز 8 با همان سخت افزارهای ویندوز ویستا و ویندوز 7 سازگاری دارد و می تواند برروی سیستم هایی که ویندوز 7 نصب می شوند اجرا گردد. این نکته بسیار مثبت است چرا که ویندوز ویستا به نوعی فدای عدم سازگاری سخت افزارها با سیستم عامل ویندوز شد. مایکروسافت ویندوز 8 را با سیستم های 32 بیتی ، 64 بیتی و پردازنده های ARM کاملا سازگار کرده تا همه بتوانند این ویندوز را فراگیر کنند. 
اما یکی از مهم ترین و ویژه ترین تغییرات ارائه ویندوز 8 و نرم افزارهای تحت آن برپایه HTML 5 و JavaScript است ؛ تقریبا شبیه به آن چیزی که در سیستم عامل اندروید و انواع تبلت ها مشاهده کرده ایم. البته نرم افزارهای معمول و رایج همگی برروی ویندوز 8 هم قابل اجرا هستند اما نرم افزارهایی که خود مایکروسافت برای این ویندوز ارائه کرده همه HTML 5‌ را به عنوان زبان انتخاب کرده اند ؛ به این ترتیب کار با ویندوز و اجزای آن بسیار جذاب تر شده است. البته Internet Explorer 10 هم که رسما برروی ویندوز 8 رونمایی شد به واسطه سازگاری با آخرین تکنولوژی های تحت وب در موفق تر شدن این قابلیت ویندوز 8 نقش مهمی را ایفا خواهد کرد. مایکروسافت با راه اندازی فروشگاه نرم افزاری مخصوص این سیستم عامل قصد توسعه هرچه بیشتر نرم افزارهای جدید و به روز را دارد. 
قابلیت های جدید و جذابی به این ویندوز اضافه شده اند. امکان تشخیص چهره برای ورود به منوی کاربری ، سرعت بسیار بالا در بارگزاری ابتدایی ویندوز یعنی همان عمل بوت شدن ، پنلی جدید برای دسترسی سریعتر به گزینه های مختلف در ویندوز ، اضافه شدن امکان مدیریت و تغییر صفحات اصلی نظیر صفحه ورود به منوی کاربری به صورت شخصی با تنظیمات دلخواه ، نمایش بهتر و کامل تر Task Manager که تقریبا تمامی اجزای سیستم را با جزئیات به نمایش در می آورد ، هماهنگی با کنسول بازی محبوب XBOX و بازی های آن ،‌ بخش هایی هستند که می توان به صورت خلاصه به آن ها اشاره نمود. 
برای توصیف تمامی خصوصیات شاید یک سایت به طور کامل نیاز باشد تا هرروز قابلیت های جدید و کشف شده از ویندوز 8 را رونمایی کند. مواردی که ما ذکر کردیم تنها بخش های اصلی هستند که در نسخه ی جدید ویندوز به چشم می خورند و حجم زیادی از قابلیت های کوچک و بزرگ را می بایست پس از ارائه نسخه نهایی پیدا کرد. 

با این تفاسیر باز هم باید به انتظار بنشینیم و ببینیم ویندوز که همیشه مانند چاقویی دو لبه برای مایکروسافت بوده آیا این بار دست صاحبش را می برد یا این که می تواند رقبا را کنار بزند؟ نظر شما پس از دانلود و نصب نسخه نهایی این ویندوز چیست؟

ویژگی های و قابلیتهای جدید اضافه شده به ویندوز 8:
- اضافه شدن رابط کاربری جدید به نام مترو برای صفحه نمایش لمسی
- حذف دکمه استارت، راه اندازی سریع هیبریدی و برنامه مدیریت وظیفه Task Manager جدید
- ورود کابران با استفاده از تصویر به جای کلمه عبور
- پشتیبانی از USB3، چندین نمایشگر و استفاده از معماری ARM علاوه بر اینتل و AMD
- نصب سریع ویندوز و قابلیت بازگردانی سیستم عامل به تنظیمات هنگام نصب
- اضافه شدن نوار ریبون به ویندوز اکسپلورر مانند مایکروسافت آفیس۲۰۱۰
- قابلیت بازکردن فایل های ISO، IMG و VHD بدون نصب نرم افزار جانبی
- قابلیت پشتیبانی از فناوری RAID 1 و RAID 5
- اضافه شدن قابلیت Family safety کنترل فرزندان در محیط اینترنت
- و...

 

لینک های دانلود نسخه 32 بیتی - 2.156 گیگابایت
دانلود رایگان با لینک مستقیم - 500 مگابایت | لینک كمكی - بخش اول
دانلود رایگان با لینک مستقیم - 500 مگابایت | لینک كمكی - بخش دوم
دانلود رایگان با لینک مستقیم - 500 مگابایت | لینک كمكی - بخش سوم
دانلود رایگان با لینک مستقیم - 500 مگابایت | لینک كمكی - بخش چهارم
دانلود رایگان با لینک مستقیم - 156 مگابایت | لینک كمكی - بخش پنجم

لینک های دانلود نسخه 64 بیتی - 2.869 گیگابایت
دانلود رایگان با لینک مستقیم - 500 مگابایت | لینک كمكی - بخش اول
دانلود رایگان با لینک مستقیم - 500 مگابایت | لینک كمكی - بخش دوم
دانلود رایگان با لینک مستقیم - 500 مگابایت | لینک كمكی - بخش سوم
دانلود رایگان با لینک مستقیم - 500 مگابایت | لینک كمكی - بخش چهارم
دانلود رایگان با لینک مستقیم - 500 مگابایت | لینک كمكی - بخش پنجم
دانلود رایگان با لینک مستقیم - 369 مگابایت | لینک كمكی - بخش ششم



:: موضوعات مرتبط: فیلم کارتون و نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Windows 8 Enterprise x86/x64 RTM - ویندوز 8 نسخه نهایی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: